divendres, 2 de novembre del 2007

un dia aburrit.

M'he llevat a les 4 de la mtinada per agafar l'únic bus que surt del poblet i que m'ha portat fins a una ciutat petiteta on he arribat a les 8 del matí, avui és festa i fa una calor brutal, les dues coses juntes fan que no es vegi ni una ànima pels carrers deserts, només jo caminat entre botigues tancades, caminant pel no res.
El quarto de la posada és a sota teulada i a més hi toca el sol a la paret del darrere tota la tarda, és talment un forn i jo soc el panet que s'està fent.....
Només quan el sol se'n va la ciutat, i jo també, comença a reviure, surt la gent, es munten paradetes a les places, obren els xiringuitos de bocatas i cervesa....comença el dia a les 6 de la tarda!!!!
Bufff, jo a aquesta hora ja estic cansat, que dura és la vida del voltaire!!!!