dimecres, 14 de novembre del 2007

ma manera de voltar.

Jo viatjo així, és tant la millor manera de moure's com la única, però és la meva.
M'hostatjo sempre que puc en hotels dels locals, preferixo això que no pas els hostels plens de turistes encara que aquests hotels son més bruts, vells i deixats, i de vegades més cars però m'ho estimo més ja que cada cop aguanto més els turistes (incongruent? potser sí), molts nomès tenes interès en festes, gastar, cerveses, fer-se el fantasma....i a mes la majoria és creuen superiors a la gent local als quals de vegades tracten de mala manera, amb tot i per sort, hi ha forces excepcions de gent fantàstica.
A més, la majoria de hostels de turista, ni que sigui per motxileros, estan en zones on és facil que hi hagi un mcdonalds, botigues guais, pubs estil europeu.....prefereixor estar al centre on hi ha el moviment de la gent del pais, encara que el preu a pagar sigui haver d'anar alerta a la nit o inclús depèn de on, anar a dormir d'hora.
No em moc mai en taxi, prefereixo esperar el què convingui i agafar un bus o caminar un tros. De vegades veus motxileros que quan surten de la terminal regional de bus van quasi corrent amb les seves motxilles inmenses cap al primer taxi que veuen, sense mirar als costats, sense demanar res a ningú, quasi sembla que amb por.
Menjar si que cap problema, el què trobo i si és vegetal en lloc d'animal donc millor que millor; a més, sense anar amb bici no fa falta menjar gaire i si et saltes un apat no passa res, cal dir però que això últim no passa quasi mai.
Pot semblar que critiqui molt a altres turistes i motxillers, potser sí que ho faig i és perquè hi han moltes coses que no m'agraden, segur que jo també faig coses que no agraden a algú, de vegades no m'agraden ni a mi mateix. De tota manera és la meva opinió, nomès això, cadascú que faci i pensi el què vulgui.